DoveMed na sympozjum w Mikołajkach

Aż na cztery dni za sprawą VII Edycji Sympozjum Naukowo Szkoleniowego Polskiej Akademii Dermatologii i Wenerologii Mikołajki zgromadziły wielu wybitnych specjalistów w dziedzinie dermatologii. Sukcesem okazała się obecność Programu DoveMed, który cieszy się wśród lekarzy dużym uznaniem oraz zainteresowaniem.

W dniach 12 – 15 września w Hotelu Gołębiewski w Mikołajkach odbyła się VII Edycja Sympozjum Naukowo-Szkoleniowego Zarządu Głównego PTD Polskiej Akademii Dermatologii i Wenerologii. Tegoroczna edycja, której przewodziło hasło „Dermatologia – specjalność pożądana, lecz niedoceniana”, zgromadziła ponad pięciuset lekarzy alergologów, dermatologów i wenerologów z całego kraju. Program sympozjum obfitował w kursy alergologiczne, panele dyskusyjne oraz odczyty referatów. 

Konferencja była również pretekstem dla przedstawienia środowisku medycznemu Programu DoveMed, który ma na celu efektywne wspieranie relacji między lekarzem, a pacjentem. Całe wydarzenie podsumowała Dagmara Brzezińska-Marcu, Dyrektor Marketingu Produktów Kosmetycznych Unilever Polska Sp. z o.o.:     

Coraz częściej istotnym aspektem leczenia staje się tworzenie relacji między lekarzem a pacjentem. Program DoveMed dedykujemy specjalistom w dziedzinie dermatologii, aby skutecznie wspierać ich w codziennej pracy. Realizujemy ten cel za pośrednictwem portalu dovemed.pl, m.in. dostarczając lekarzom merytorycznych wskazówek oraz produktów dla pacjentów. W tym roku do Programu DoveMed włączyliśmy linię żeli pod prysznic – Dove Deeply Nourishing przeznaczoną do każdego rodzaju skóry oraz linię Dove Pure&Sensitive dedykowaną osobom ze skórą wrażliwą. Obecność na konferencji była dla nas doskonałą okazją do przedstawienia lekarzom technologii zawartych w naszych produktach oraz wysłuchania ich opinii na temat samego Programu DoveMed, a także poznania najczęstszych problemów, z którymi zwracają się do nich pacjenci.

Doktor Monika Serafin, dermatolog i wenerolog, konsultant medyczny marki Dove dodaje: Program DoveMed, jest szansą nie tyle dla środowiska medycznego, co dla pacjentów, którzy oczekują od nas, dermatologów, rekomendacji rozwiązań zarówno skutecznych, jak i niedrogich. Produkty marki Dove doskonale wpisują się w tę konwencję, dlatego bardzo dobrym posunięciem było pojawienie się Programu DoveMed na konferencji w Mikołajkach. Lekarze mogli osobiście przetestować produkty, a także dopytać się o składniki w nich zawarte, dzięki czemu poszerzyli swoją wiedzę na tyle, aby następnego dnia móc z pełną odpowiedzialnością rekomendować kostkę myjąca czy żele marki Dove swoim pacjentom, nawet tym ze skórą wrażliwą czy alergiczną.


http://www.dovemed.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *