Artykuły medyczne,  Artykuły zdrowie

Nowa struktura firmy Jelfa SA

 

Z początkiem 2011 roku firma Jelfa SA wdrożyła nową strukturę zarządzania marketingiem i sprzedażą. W styczniu i lutym rozpoczynają pracę nowi dyrektorzy kluczowych grup terapeutycznych: działu OTC, dermatologii, urologii i okulistyki, metabolizmu i neurologii oraz lecznictwa zamkniętego.

Do najważniejszych zadań nowych dyrektorów będzie należało zarządzanie pracą zespołów odpowiedzialnych za planowanie i wdrażanie strategii marketingowej i sprzedażowej w poszczególnych grupach produktów.

– Zaangażowanie w osiąganie wspólnych celów jest bardzo ważne, zwłaszcza obecnie, kiedy działamy na tak konkurencyjnym rynku – mówi Krzysztof Łokaj, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych w Jelfa SA. Priorytetem jest odpowiednie zarządzanie i koordynacja pracy firmy, tak by podnieść jej efektywność i rentowność. Dlatego w 2011 roku skupimy się na naszych kluczowych obszarach terapeutycznych, które od zawsze kojarzą się z Jelfą i jej portfolio – dodaje Łokaj.

Działem OTC firmy Jelfa pokieruje Jarosław Skrzyszowski. Z firmą związany jest od grudnia 2009 roku. Wcześniej pracował dla takich firm jak Ferrosan Poland Sp. z.o.o., gdzie pełnił funkcję Dyrektora Zarządzającego, L’Oréal Polska czy Bayer Polska. Jarosław Skrzyszowski jest absolwentem Akademii Wychowania Fizycznego w Gdańsku oraz studiów MBA – Wyższej Szkoły Finansów i Zarządzania w Warszawie.

Osobą zarządzającą sprzedażą i marketingiem segmentu dermatologii został Igor Piwowarczyk, absolwent Akademii Medycznej  w Warszawie oraz studiów MBA – Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Z rynkiem farmaceutycznym związany jest od 1996 roku. Przez ostatnie 2,5 roku zajmował stanowisko Dyrektora Marketingu w Polfie Tarchomin S.A. Wcześniej pracował w firmach: Pliva Kraków, Polpharma S.A. oraz Merck Sharp & Dohme.    

W styczniu br. do firmy dołączył również Zbigniew Sobala, zajmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu działów urologii oraz okulistyki. Zbigniew Sobala jest absolwentem Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów MBA – Politechniki Warszawskiej. Przez ostatnie cztery lata był związany z firmą Pfizer, pracując na rynkach: polskim (stanowisko: Therapeutic Area Team Leader), angielskim (Senior European Brand Manager) oraz niemieckim (European Brand Manager). Wcześniejsze doświadczenia zdobywał w firmach Novartis Poland Sp. z o.o. oraz Eli Lilly Polska Sp. z o.o.

W połowie lutego do firmy Jelfa S.A. dołączy także Piotr Nawrot, obejmując stanowisko Dyrektora Sprzedaży i Marketingu działów: metabolizmu i neurologii oraz lecznictwa zamkniętego. Piotr Nawrot jest absolwentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu we Wrocławiu, Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Poznaniu oraz studiów MBA – Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Przez ostatni rok pracował w firmie Teva Polska Sp. z o.o. na stanowisku Field Force Managera. Wcześniej był związany z firmami Lek-Am Sp. z o.o. oraz Novartis Poland Sp. z o.o.

***

Jelfa SA z Jeleniej Góry jest producentem preparatów farmaceutycznych o najwyższych światowych standardach. Jest jedną z największych firm farmaceutycznych w Polsce. Zaliczana jest także do największych eksporterów w krajowym przemyśle farmaceutycznym. Firma dysponuje własnym laboratorium badawczym, a także współpracuje z klinikami i instytutami naukowymi w całym kraju. W 2006 roku firma została przejęta przez litewską Spółkę Sanitas i weszła w skład dynamicznie rozwijającej się w Europie Grupy.

Źródło: PR

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *