Informacja o szkoleniu

Przedstawione szkolenie ma formę szkolenia zamkniętego (wewnętrznego), które jest organizowane w siedzibie Zamawiającego. Jeżeli interesuje Państwa wzięcie udziału w szkoleniu otwartym z tego zakresu (szkolenia otwarte odbywają się Gdańsku) prosimy o przesłanie zgłoszenia na adres e-mail: ewa.trafalska@adept.info.pl.


Adresaci szkolenia

Szkolenie przeznaczone jest dla lekarzy różnych specjalności.


Cel szkolenia

– zwiększenie efektywności komunikacji lekarza z pacjentem

– nabycie umiejętności radzenia sobie z emocjami własnymi i pacjenta w trudnych sytuacjach

– poszerzenie świadomości na temat radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym w pracy lekarza


Ramowy program szkolenia

1. Psychologia w medycynie. Relacja lekarz-pacjent.

2. Osobowość pacjenta, trudne sytuacje w relacji z pacjentem. Radzenie sobie z emocjami.

3. Komunikacja z pacjentem. Kompetencje interpersonalne lekarza.

4. Wypracowanie modelu spotkań z pacjentami.

5. Psychohigiena pracy lekarza. Radzenie sobie ze stresem. Profilaktyka wypalenia zawodowego.


Informacja o prelegencie

Szkolenie poprowadzi psycholog, dyplomowany trener, doradca, coach. Ukończyła psychologię na UAM oraz Podyplomowe  Studium Trenerów Grupowych w Szkole Wyższej  Psychologii Społecznej. Master NLP oraz terapeuta Racjonalnej Terapii Zachowania. Pracuje z grupami w zakresie treningów i szkoleń dotyczących rozwoju kompetencji osobistych i społecznych (8 letnia praktyka trenerska). Specjalizuje się w szeroko pojętym obszarze rozwoju tzw. umiejętności  miękkich oraz tematyce psychologicznych kosztów pracy (stres, wypalenie zawodowe). Jako wykładowca  na studiach podyplomowych prowadzi zajęcia z zakresu ZZL. Jest licencjonowanym diagnostą Master Person Analysis (MPA), kompleksowego narzędzia wspomagającego systemy zarządzania m.in. w obszarze rekrutacji, planowania ścieżek rozwoju oraz analizy i budowania zespołu. Prowadzi doradztwo i konsultacje indywidualne. W swojej pracy wykorzystuje metodę nauki przez doświadczenie, łącząc rozmaite metody szkoleniowe, w tym superlearning, teatr improwizacji, NLP, RTZ, inne. Uczy nowych umiejętności nie tylko poprzez naukę konkretnych technik, ale również na poziomie zmiany postaw i przekonań.


Opis metodyki szkolenia

Warsztaty – mini wykłady, praktyczne ćwiczenia indywidualne, w parach i grupach.


Kwalifikacje po ukończeniu szkolenia

Certyfikat ukończenia szkolenia.

Organizator szkolenia:

ADEPT S.C.

  • 80-283 Gdańsk, Pomorskie
  • Zacna 26
  • Telefon: 504181312
  • Fax: 58 341 32 04
  • Email: adept@adept.info.pl
  • www: www.adept.info.pl